Vem är vem...

Nu tror jag nog att det e många förväntasfulla läsare som legat sömnlösa hela helgen och grunnat på hur det gick med den där Tarzan och Jane utstyrslen som skulle fixat till i lördags då det var dax för maskeraden.

Nu äntligen får ni eran nyfiken stillad så era nätter åter igen kan fyllas med rofylld sömn.
Vi sket i att!!!

Hahah nä då skoja bara!!!


Det gick jätte bra, vi valde Diseny temat med kjol på mig och linne över en kroppsfärgad trikå, efter som det var utomhus. Manuel han var dock en "ÄKTA" Tarzan men lijan och allt ;o9... Har nog aldrig sätt en kille så nöjd, stolt och glad över en dingelidong. Men så var det ju helt klart det bäst inslaget på hela kvällen och ju mer dricka som rann ner i strupen på detso fler var det som ville dra i den.... Så klart !!!


Tarzan håller handen på spaken....

Jag knåppar Q.....


Så fredags kvällen gick åt till att sitta och knåpa ihop en tyg penis med till hörande testiklar. Men det var en väldigt trevlig kväll och jag har världens händigaste karl. SHIT så duktig han e på att sy.

För övrigt så var maskeradkvällen väldigt trevlig. Herskapet hade ansträngt sig väldigt mkt med att ordna allt super fint. Och det som var ännu roligare var att så många verkligen ansträngt sig med sina kostymer.
LYCKAT !!!!

ManuelBille
Mina 2 favisar för kvällen...


Det var ju inte för inte som Bille kammade hem delad första pris för sin
PINOCCHIO !!!!

Nu funderar jag själv på att ha en när det snart e min tur... men nja... jag vet inte.... tror jag går under jorden den dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0