Vad i HEL***E !!!!

Nu gäller det en sak som inte har varit uppe på tapeten på rätt lång tid, ialf inte här. MIN MAT !!!
Just nu så har jag tappat all kontroll på vad som stoppas in i min mun....

Visst så har jag gått upp nått ynkla kilo (konstigt vore annat med sommarens diet) och visst kanske andra tycker att jag ser "friskare" ut.
Men jag känner mig inte frisk, jag e trött, orkerslös, humöret jojjar igen... mer än innan ialf, men inte så mkt som den stora jojjo perioden. Och jag tycker INTE om formen min kropp börjar bilda.

Jag kommer inte i håg när jag tränade sist, men kommer helt klart ihåg att jag nog ätit pizza minst 5 ggr i sommar + Mc Donalds ett gäng gånger. Kakor, bullar betydligt mer än vanligt och GODIS !!!! SHIT vad GODIS jag ätit i sommar och chips, dipp..... Och groggar.... Alkohol med.... *tar ett djupt andetag* POWER KING`S = energi dryck !!!!!
Härom veckan var jag törstig och drack ... COLA.... Idag hade jag KETCHUP på min mat !!!!!

Ser ni hur JÄVLA ÄCKLIGT det här ser ut !!!
Och jag stoppade in det i min mun, och det hemskaste var att jag tyckte FAN om det...

Vad är det i min kropp som tycker att det här är GOTT !!!!



Det kanske hade varit oki OM Jag tränat ett lång pass eller hög intensivt pass idag eller om det här var den enda måltiden jag åt idag.... men det var det inte...
För övrigt så har jag oxå tryckt in i min mun

*Gröt
*2 mackor
*1 banan
*3 koppar kaffe
*1 kaka
* lite godis
* Isterband och dillstuvadpotatis
* 1 fralla
* Det där
*1 strutglass


Nu MÅSTE jag SNAPP OUT OF IT !!!!

Tillbax till träningen och BORT.... JÄKLIGT långt BORT med allt vitt socker !!!

Min insperation kom idag på mitt p-möte när en av kolegorna stolt sa...
-Tack men Nej tack, ingen fralla för mig. Jag går på GI, 2.a veckan nu och det går bra så jag vill inte förstöra det !!!
Ingen sa någonting alla var oki med det.... SÅ KLART !!!! Det e ju hennes ensak !!!

MEN!!!

När JAG inte åt GI och bara hade typ fruktsallad med mig på möterna då var det många komentarer som flög !!!
- JA För du behöver ju VERKLIGEN tänka på vad du äter... *himmel med ögorna*
-Å Nej Tette har fikat nästa gång då blir det fruktsallad.... Man kan väl få lite glass till ialf !!!!

Sånt gör ont... piss ont !!!

SKIT samma !!!


Läst alltsammans nu..... Känslor jag känner....
*Äckel, illamående, panik, ledsamhet, uppgivenhet, sorg, ilska, sug.....

Jag vill inte bli som innan.... jag vill inte ha en ätstörning.....
Men jag måste hitta ett mellanting.... Ett bra samspel mellan mig, mat och träning....

OKI......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0