Produktivaste dagen på länge...

Idag har det varit ett riktigt högtryck runt torget i Nybro!!!

Har haft en arbetsdag på 12 tim med rast på sammanlagt 1.5 tim.
Yrke: Tvätterska, fastighetsskötare, städerska, flyttkarl, snickare, inredare och kock.... Ja just det Heltids mamma som vanligt oxå, men det räknas ju inte som yrke.....

Har ialf fått lghten i lite bättre form. Med delade känslor... Men som M säger de ska ju vara ett hem de här oxå även om det bara är bebott 18 dagar i månaden.... Resten så är jag på jobbet eller så e vi i huset.

Tvättstugans betyg idag när jag kom får 1 damtuss i betyg och det för att den är rätt stor....
Tvättstugans betyg när jag var färdig.... 4 dammtussar för då hade jag städat den!
Inte jätte trevligt att ha skitigare kläder efter än innan tvätten....

Så nu har dom fått en 30 årig surkärring i tvättstugan.

*MoooHHHahhahah*


Kommentarer
Postat av: Pelle

Inte än. Trettio, alltså. Bara 18. Eller 19. ;-)

2009-10-14 @ 23:20:52
URL: http://www.leekarna.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0