Kom igen nu T !!!!

Är i en total formsvacka nu... när det gäller träningen då vill säga. ;o)

Tror att de e för att jag varit ledig från det lite för länge... ingen motivation alls. Köpt ett pulsband nu ÄNTLIGEN, vore väl kul att testa det..... imorgon eller så.

Jag tror inte att det blir lättare heller. Måste nog bara ta tag i det igen. Gör att schema och stick to it !!!

Kollat lite spinningtider och så vidare nu, det blir måndagar och medelpass, möjligtvis fedagar beroende på tema.
Annars så e det ju simmning onsdag fm och fredag fm. Men ska ju simma med sonen så det kanske blir em där istället. löpning och promenaderna kan jag ju göra när fn som, likaså gymet.
Måste nog göra upp ett av mina berömda scheman som sagt.
Det blir dagens projekt på jobbet i kväll, det och fortsatt pluggning av Open water dyk certifekart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0