Citat av Daniel Runemalm!

Måste bara citera en viss Daniel Runemalm pga hans sätt att tänka.

Från Fejjan:

Daniel Runemalm är fundersam och oförstående. Det dör en människa var 30 sekund i Ebola. Risken att dö i det nya H1N1-viruset, som, om jag förstått saken rätt, är ett vanligt förkylningsvirus, är 1 på 200 000. Så varför satsar man miljarder på vaccin mot detta och inte forskning kring ebola? Help me out här bitte.

Hörde igår att ett av argumenten för hela den här massvaccineringshysterin tydlien handlar lite om någon sorts gigantisk generalrepetition inför eventuella framtida liknande, men mycket värre, pandemier. Den tanken kan jag väl förlika mig med...
Fick dessutom klart för mig att jag tillhör kategori 3, "unga vuxna", i vaccineringsordningen... Pensionärerna är sist med sin kategori 6....

Bra där Daniel BRA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0