Oj så länge sen !!!

Märkte att jag nog behövde uppdatera här lite för alla er nyfikna ;o)
Veckan som gott har varit kantad av positivitet och negativitet... som vanligt...
Mkt tankar och funderingar i mitt lilla huvud upp o ner, fram o tillbaka. Lagom yr i bollen i mellan åt.
Tur att jag då har min Jessi som jag ventilerar med.
Har även insett att människor inte alltid e dom dom utger sig för att var, vilket gör mig ledsen.
Inte för att det kom som en nyhet för mig. Utan för att jag själv e så godtrogen ibland och glömmer bort att alla inte är som jag. Men men... Livet är ju en lång lärdom och sen dör vi.

Helgen som gick var ialf magisk !!
I lördags så var det Fagerdagen på H´s skol. JÄTTE kul hoppas det blir nästa år oxå.
Em och kvällen var ju inte helt dålig den heller.... Nog sagt om den !!!  ;o)

Jag har kommit in i en formsvacka med träningen pga mina ben... eller nu mera mest bara ben:ET.
Innana gjorde det bara ont vid själv löpandet, men nu gör ömmar det mest hela tiden. Bara mer eller mindre beroende på rörelse. Det vill verkligen inte gå om... Så nu måste jag till läkaren och det har jag väl vetat om senaste mån...
Men vill ju inte...

Manuset för mitt hos Vårdcentralen :
Dr- Jaha, en stressfaktur. 4-6 veckors vila inget löp.
T- UP YOURS !!!

Vet inte vad jag ska dit om igentligen... Jag kommer ju ändå springa....kanske inte lika mkt. Kanske mer sim och cykling nu då... men kommer ju ändå springa mina lopp. Så de så !!! Pilutta Pilutta !!

Men som vanlig när man ringer VC...
Bara akut tider idag.... Jaha... men varför ringer jag då... för att det inte e akut... hmmmm
Men visst inte mig emot, jag kan lika bra vänta till efter helgen.

Idag går H ½ dag i skolan så vi ska väll ner och simma sen då...
och imorgon ska jag till Jessi och hennes boys... Undra om jag ska göra någon äcklig kaka och ta med... Ska bli sååå Skönt hoppas på finfint väder bara så vi kan sitta ute i stolarna och Kaffa* och skvallra !!!

*Nya ord till den Tettiska ordboken

Kaffa
- dricka kaffe ex. Se den krusiva stilen ovan..

Fralla - Fika med inehålla av frallor ex. Ska vi fralla imorgon.

Frulla/Frulle- Äta frukost/frukost ex Jag sitter och frullar.

ex på mening : Ska vi ha Fralle Frulla imorgon?

Nytt citat i Therese boken:
*Jag är gärna i vägen och hjälper till - Manuel Karlsson*

Nähä nu ska jag Kaffa och vänta på H.

KRAM

ps ibland är 10 dagar väldigt låååång tid






Kommentarer
Postat av: Theresan i egen hög person

GUD VAD STAVFEL DET BLEV !

2009-05-20 @ 10:30:26
Postat av: Foppa

Och på helger brukar jag SVULLA !

2009-05-20 @ 12:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0