Lycka Sorg och Smärta...

Igår fick jag världens bästa överraskning....
Min lille bror Daniel och hans flickvän Hanna överraskade med en påhälsning !!!
Dom bor vanligtvis i Sveg, men nu hade dom "vägarna förbi" !!! Och till hösten flyttar dom ner till oss igen för Hanna ska börja plugga i Kalmar! ÅÅHHH vad glad jag blir !!!!

Så igår kväll blev det Tacokväll och sällskapsspelet Cluedo... liiiiite rödvin slank visst ner oxå...
Det började med 6 personer och som max var vi 11 st !!!  Var av 4 av oss var syskon och en mamma till oss !!!
Det var JÄTTE KUL !!!

Idag har jag varit på apoteket och införskaffat mig en 100g tub Voltaren... måste ju göra nått åt benen nu... I min löpar tidning så var det oxå övningar som lindrade och stärkte benhinnorna så nu håller jag tummarna xxxxx.... and cross my fingers !!!
Så idag blev det cykel istället för löp... Länge sen jag trampade i Nybros omnejd nu, så jag tog fel runda.... Istälet för en ca mils lång så blev de 2.5 mil... men det gick jätte bra helt klart nöjd.
Skulle dock vilja ha en ny cykel.... nu har jag ju en MTB med slimade däck så visst det funkar ju... men den väger ju lite mkt... + min små kilon oxå...= mer muskler iofs...

Nu e det jobb igen, och sen nästa gång på tis-ons.... SEN e jag låååååång ledig.... 1 vecka ialf.
Tävling nästa Lördag och nästa Måndag.
Så på Fredag brummar jag och H upp till Sthlm och hälsar på en snabbis. Det var länge sen nu.... Få försöka komma upp lite oftare igen. Nu är det ju snart sommar oxå. Då kan man ju va där en stund !


SORGEN...Jag höll ju alldeles på att glöma min soooorg....

Idag Lördagen den 2 Maj så lämnade min kära Jessi mig för 1 veckas semester i Danmark med familjen !!!
Hur man nu kan vilja byta bort MIG mot 1 vecka i mellan Europa med god mat, goda ostar, goda wienerbrats, god dricka, en villa med inomhus pool, bubbel och bastu mot MIG !!!! MIG !!!! MOI !!! Therese.... Ja det går över mitt förstånd.....
Men hon fick ialf med sig ett minne från mig i from av en rödmetallic kaffemuggstermos !!!!
Hoppas den kommer till nytta....
See U when the clouds come home Baby !!! *MOAH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0