BLONDIE!!!!

Nu är det gjort..... och jag är
 SUPER NÖJD !!!


Shit så snyggt de blev !!!
(inte jätte tydligt på bilden, men tydligt är att jag verkar nöjd !!!)

Nu är jag redo för sommarens alla partyn, och strandhäng.... Lite nice bränna på kroppen oxå så jäklar... då är jag dödlig i mina flugbrillor !!!! Hahaha
Min frisör är den bästa... Inte särskillt förvånad över att hon oxå heter Therese då va... Jobbar på Bergfeldts i Kalmar.

Imorgon bär det av till storstaden över helgen. Träffa släkt och vänner ... ja just det san var det tydligen någon tävling jag skulle springa oxå...

Inte pakat ett jota eller ens tvättat eller funderat på de... ojojoj... sen kväll i kväll... eller rättare stressig dag i morgon  ;o)

Bästa jag sätter i sta nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0