6 dagar kvar...

Idag är det Torsdag... Om 6 dagar så är det dax för tävling nr 3 i år, Margaretaloppet ½ mil, och idag började min kur med voltaren tab (den här gången) 3ggr/dag. Vet inte vad mer jag ska göra nu... massage ??
Vård centralen på måndag.. Vet i FN längre.. vad kan dom göra elelr säga.. Jag vet ju redan.....
Vila vila vila... Men jag vilar ju... om man jämför med vad jag gjorde innan.
Jag klara inte att INTE röra på mig.... Jag måste !!!

Idag har varit en hopplös ½ dag. Vaknade av solen som försökte slita upp mina ögonlock, men stängde ute den med min super heta ögonbindel. Vaknade 10... började göra mina Äppelmuffins. Som vanligt när man e tidsoptimist så slutar det ju alltid i KAOS !!!
En mindre naturkatastrof i köket, en total upp o ner vändning av lght efter en billnyckel jag inte kunnde minnas när jag använde sist. Till sist så chansade jag på att jag glömt den på jobbet ... Jo men visst hade jag det!!!
Packa ihop allt... VIKTIGT att komma ihåg, ipoden och nike+ grejerna... jepp fix! Ner och låsa... FAN skorna e ju en fördel om man ha med oxå... Upp igen o ner. Lämna packning o H vid bilen. Stressa bort och hämta nyckeln på jobbet, voltarenen hos mormor + Ämma. Pratar med Jessan - Glöm INTE USB-minnet.... Tillbax till bilen lämna Ämma till H, kolla USB-minnet i väskan. Ilar in på Coop och handla Vaniljsås.... 1 tim försenad så startar jag bilen och inser att vi måste tanka OXÅ !!!!!!!!!

Men efter 1½ tim så var vi äntligen hos min Jessi och familj i målerås... Så mysigt och trevligt. Tjock Ämma hängde med på promenad innan grillet... Skönt tyckte hon nog för då slapp hon Fuxe faxen snosande i rumpen!!!

ps... 9 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0