Totalt socker ras !!!!!

Efter en helt perfekt träningsvecka med sex stycken bra T.pass. Blandat  med löp, cykel, sim och gym så sabbade jag allt genom en helg och "ät vad du vill".
Bull Shit !!!! 
Nu sitter jag här med total ångest efter ett groteskt socker ras efter söndagens familj-fika och sviterna efter gårdagens godiskväll..  Allt rasade i efm innan jag hann få i mig middag. Gick på ca 10 min, fallet blev hårt. Trött som en galning och allt sög, ingen fattar vad jag menar och tycker alla e dumma. Tänker saker om mig själv som ingen annan håller med om men det skiter jag i för det är vad jag tänker och så är det med de.
Denna veckan blir det TOTAL socker förbud, för såhär tänker jag inte må en gång till. Träningspass till max ! Skiten ska ut igen om jag nu stoppat in de i min kropp så får jag göra vad som står i min makt att få ut de oxå !!!
Åh så dum jag e, efter en helt SUPER träningsvecka och så gör jag så här.... F*N !!!

Men men... så är det. Bara till att fälla pannbenet och göra om göra rätt !!!

Hoppas allt känns lite lättare efter lite sömn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0