*SMÄRTA* på olika vis...

Aoww nr 1:
I dag hörde jag på radion att nedre medelåldern är mellan 30-49 år...
Någon som tror att det hjälper mig i en redan fullt blommande 30 års-kris !!!

Aoww nr 2:
Efter denna veckans nedremagsmärtor så är det ända lilla sällskap jag fått... en stackars son, en fet katt, och en irriterande mensvärks terrier, så gick det med den FranskaBulldogen.... Ska nog jäkla byta ut den!!!





Allså SHIT så söt den e !!!
Inne på mitt 3 önske år tror jag om inte mer....
Snart...snart... snart... Nästa år kanske...



                                      ......kanske.....






AOWW nr 3:

Varje liten rörelse smärtar i hela kroppen....
Efter Febern i fredags så tog jag ett lugnt styrkepass i lördags. Men tydligen så var det precis dom musklerna som inte brukade få sitt i den vanliga träningen för shit va ont de gör idag....
Och vad gör jag åt de då....
JO jag vet, kör lite backintervaller !!!!! *SMART*
Men det vet jag iofs inte... ont ska med ont förgås... Vi får väl se imorgon. Men kan erkänna att de känns ju rätt bra just nu.... Kanske ett varm bad kan mjuka upp, eller förvärrar de pga ökad blod genomströmning....
Men stolt som bara FN att jag fixade det.... 10min gång UPV, 10min jogg, 10* Backintervaller och sen 15 min löp hem = 55min allt som allt !!!!!  UHA !!!!

Spinning imorgon, hoppas jag, OM jag kommer upp ur sängen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0