små skratt mitt i

Det finns, trots allt det dystar, händelser och personer som kan locka fram mitt bubbel till skratt emellanåt....

* H, sitter och läser sin läsläxa....
- Titta mamma, Jag har jätte ont under min nagel. Det gör nästan så ont så jag inte kan läsa.....
- Jaså, läser du blidskrift....

* Nä jag äter inte godis... Jag äter mest bara lakrits och det när jag har mens för det är naturläkemedel....
- När man e sjuk får man äta vad man vill !!!!

*Hahahah....
Sen tror jag att jag och Jessan hade en rätt rolig diskusion om hur man gör första hjälpen på en penis härom dagen !!!

Man tänker i bilder har jag fått lära mig *ASG*

Kommentarer
Postat av: jessica

Tycker vi alltid har roligt när vi pratar hihi. Men den var bäst haha. jag finns alltid för dig det vet du!!! Kram

2009-03-12 @ 20:45:53
URL: http://jsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0