Små roliga citat och kommentarer ;oD

- Jag har plockat såndana där kvistar som har med katter att göra. 
  H om videkissarna han plockat me mormor


- När man blir avvisad  (ex dumpad) så reagerar hjärna på samma sätt som när man blir petad i ögat.
  Så nästa gång när någon säger *Jag förstår dig precis* Peta dom i ögat !!!
 Josefin Koel´s Blogg

-Alla skor har en mening i livet !
 
Josefin Berkeby om skorna i hennes liv

Systers dotter N klädde på sig skorna själv i veckan. Det resulterade i en gympadoja och en gummistövel. Tills slut så föll hon för frestelsen av en stor fin vattenpöl...
-Nu mormor, nu måste jag !
Sen tog hon ett stort hopp och njöt till max !!!

Hmmm jag hade ju sååå många innan idag. Måste lära mig att skriva så post it's... Men risken finns att jag då inte skulle hitta nått alls för hela min tillvaro skulle vara GUL !!!


  

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha vad roligt :) Älskar min kommentar. Det känns så rätt helt enkelt.

2009-03-30 @ 10:34:09
URL: http://www.improveme.se/berkeby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0