Me, Myself and I

Nu så... nu börjar jag känna igen mig själv igen.. ialf  den Therese som var -07...
Mmmm... Ser verkligen fram emot de här året inom träningen... har lite mål på mig själv och hoppas jag klara dom.
Idag blev de Spining... så den här veckan blir de både löp*3, cykel, sim och styrka !!!!
Måste dock ha mer styrka... ska bli som Jessan! Bara rena muskler ;o9 NICE !
Blir snyggt sen om/när morbror ska ta mina bilder...  peterhogel.com

För övrigt så har dagen varit en familjedag. Linda och Tarchan här på dagen.

     

Med Krona och allt                                                      Klart prinsessor lagar mat, PANNKAKOR !!!




Väntar på mormor.....
OBS kolla in socksen !!!
Gissa vems ;oD
Söt unge!!!

På kvällen sen kom Mamma, Linnea och tillhörande pojkvän.  Vi gjorde SmaskMat och kollade lite på "tv"...
Jag vräkte i mig maten när jag kom från spinningen + en protedricka... Ingen Tjockisdricka idag... ätit så bra ju :o)

Imorgon kommer min bästaste bästaste Jessan... då blir det GGRrrr STYRKA !!!! och lite sol oxå.... och nog en tjockisdricka då...
Men de e imorgon det... nu blir det sköna sköna sängen....


Kommentarer
Postat av: Jessan

Härligt vännen att du är på g tillbaka. Men träna inte för mkt. Då får du inga rena muskler som jag har haha vart då??

2009-03-17 @ 06:57:47
URL: http://jsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0