Give me a FU**ING Break !!!!!

*Ursäkta språket i detta inlägg*

Men för helvet nu får väl livet ,ödet, gud eller vem fan som bestämmer allt ge mig en jävla PAUS eller jäkligt mkt tydligare tecken....

Idag lördag så har jag på 3 veckor:
*Blivit dumpad av han jag var 130% på att han var ~HAN~ ,som en blixt från klar himmel.
*Min bil har lagt av helt utan anledning (jaja någon anledninge är de ju men då kunde hon väl ha en blinkande lampa där eller nått).
*Haft syndafloden utan dess like i hittils 8 dagar med till hörande MENSVÄRK som måste vara en mans jävla påfund. Pga insättning av nytt skydd som jag nu ändå inte behöver.  :oD
*Fått återbetalnings brev från vår älskade FÖRSÄKRINGSKASSA från 2007....
*På toppen av allt det + all jäkla vardag bestyr så fick jag FEBER och HALS ONT i går oxå....
Men nu skiter jag i det.... I dag ska jag träna !!!!.... Sen ska jag fixa bilen och sen ska jag jobba och sen och sen och sen.... PAUSE för FAN nu !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0