Första lättklädda vår loppet !!!

I morse, eller rättare sagt efter dagens sov stund efter nattens jobb, så mötes jag av en ljumen vind när jag klev ut ur dörren.
Blå himmel, sol och fågelkvitter.  Viljan sprätte i benen. Hämtade H hos mormor och sen begav vi oss till Mariegrop och Backintervaller. På vägen ditt och hem så åkte H på sin nya skatebord han fick i julklapp. Eller rättare sagt han stod på och jag puttade honom i ryggen så vi kom framåt. H övade på då på att hålla balansen och svänga- Höger och vänster höger
och vänster. Inter vallerna gick JÄTTE bra... lite ont i benhinnorna... för mkt träning eller för hårt underlag???

En helt underbar efm och kväll idag ialf. Nu har vi haft mys, film och pizza 2/3 av en barncalzon blev vad som fick plats i min lilla mage. + 2 prote... ingen tjockisdricka idag... det fick jag me pizzan ju...


Utfall utfall utfall



Men till sist så finns det bara en vinnare,
MOI !!!!
            



Kommentarer
Postat av: johanna

Men tette, vad har hänt med dig. Har du blivit träningstokig=)

Kul o läsa lite om ditt liv. Ha de gott vännen

2009-03-21 @ 21:30:05
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad duktig du är. Nu får du lugna ner dig lite så jag hinner med ;) Du vet vad vi har sagt!!!!kram

2009-03-22 @ 08:53:34
URL: http://jsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0