Denna veckan...

Glädjen denna veckan:
  • Min bil är bra igen.
  • Lönevecka.
  • Hade en trevlig kväll med Jossan.
  • H är ledig från skolan tors- fre.
  • Fått ett helt underbart skratt på båda mina jobb.
Tråkigt denna veckan:
  • HITTAR INTE MIN LILLA VITA MP3
  • Inte träffat Jessan.
  • Jobbar som en galning.
  • LÄTT inflamation i benhinnorna = INGEN löp!!!
  • Bara varit hos mormor 2 ggr, med idag.


Det är väl lite vad som händer hos mig.
För övrigt så är det idag på dagen 1 mån,( tror om jag tänker att jag tom, vet tiden) och det gör ont att tänka på.
Jag står i stort sätt kvar på samma ställe och jag trivs här. Kommer nog stå här ett tag till. Vissa saker kan man inte bara glida mellan fingrarna.  Bok tips Alkemisten !
Idag är det vikt dag. som mest har jag ökat 2 kg, så vi får väl se idag oxå då. Sen är det jobb hela helgen.... Lång helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0