Dagen efter...

Var och tränade nu på fm,UT MED HELGEN !!!
Det gick oki... Ökade dom fria vikterna, så nu e jag upp e på 6 kilo biceps, men så gör jag ju 20 rep / 3 set... inte som dom stora pojkarna 6-10 rep. Och Daniel han bara skrattar åt mig och mina sytrådsarmar... Men lite växer dom allt de känner jag.
Löpningen dock har jag fått ett bakslag i.... Benhinnor, vet att jag måste köpa nya löparskor kan vara det... Eller att Backintervallerna sker på asfalt. De mesta av den andra löpningen sker ju i skog, på grus eller band...
Hoppas ialf att det bara e nått lite nu, nu när jag väl kommit igång men så är det väl alltid. Alltid nått som ska jävlas !!!
I efm blir det jobb jobb...  Helt oki det oxå faktiskt... Jobbar alla dagar denna veckan utom ons, phu phu och pust.

men men

MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0