ÄNTLIGEN !!!

Här kommer soooolen !!!!!
.......OH YES Oh YES OOooHHH YES.....
Nu finns det verkligen ingen återvändo.... Nu kommer det verkligen bli vår...
Tänk att jag blir lika förvånad och lycklig varje år...
Tur att de behövs så lite för att göra mig nöjd och glad !!!!

Igår hade jag en SUPER dag...
Åt lunch med en liten vän på Kalmar Hamnkrog *NICE*...
Riktigt mysig atmosfär, på vattnet, precis vid ett att dom stora fönsterna.
Blänkande vatten, strålande sol, guppande ankor... och Super god mat, Bra service... Tipp Topp !!!
Sen blev det strand eller rättare brygg/ promenad jämns med vattnet hela vägen bort till Kalmar slottspark...
Runt det vackra slottet med en klar blå himmel som bakgrund* (se bild)  ASG   *Fotonot !!!!!
När vi gått genom slotsparken och runt så hittade vi en bänk helt i lä för vinden....
Där satte vi i ½ tim och bara njöt av solen och värmen....
Strålarna värmde hela vägen in till min kalla lilla ledsna och ensama själ och hon blev såååå glad att ett bubbel till skratt kom !!!  *skönt*

Den dagen var precis vad jag behövde...
Eller som jag fick höra... Jag var VÄRD den !!
Skönt att veta att man verkligen har vänner som bryr sig om en...
Det som är det bästa är att ha vänner som är så olika och har helt olika egenskaper.
Dom fyller dom olika behoven så bra !

Tycker så mkt om er allihop!!!
Sluta ALDRIG att vara er själva, PRECIS så som ni är !!!

TACK !!!


*Kalmar Slott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0