soMMar SOmmAR SoMmAr

Från och med idag är det SOMMARLOV !!!!
-Va Då säger H och ser konstig ut... -Ska du jobba FAST det e sommarlov !!!
-Jopp så e det när man e vuxen....


Avslutningsfika gick av staplen hos mig, med ny bakade Jordgubbstårta a la Therese. Kan säga att det fanns inte en smula kvar sen... Helt Knasigt GOD blev den !!!!  (så klart när jag gjort den)

  H var stilig som få !!!

Varit och handlat åt honom i veckan nu..... Han ruinerar mig !!!!
Äter som en Häst och växer som blomskotten i vårsolen på gödselstacken !!!
I julas fick han nya kläder... Nu är dom ca 5 cm för små över allt... benen armarna midjan..... + att han lagt till med en strl till i skor... så nu mera mäter han ÖVER 145 cm och har 37 i skor... kommer bli en lång och ståtlig kille !!!!




Efter mkt tårt-ätande och lek och stoj så tar ibland krafterna bara slut...
för både gammal och ung... lilla Tarchan smög in och la sig i sängen hos morfar en stund...

Tarchan har för övrigt ett stort dilemma... Therese och Tette är tydligen samma person... Huvudbryr för en 3½ åring...






Imorgon bär det av på en liten utflyckt för H och mig... Ska bli sååå Kul.. Längtar jätte mkt och håller tummarna för att allt ska gå bra... Men det kommer det nog.. Bra förälder/rar ju !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0