*Sen du (jag) var här Häggen slagit ut*

*Lars Winnerbäck-Sen du var här*

Oj jag var tom tvungen att kolla vad jag skrev sist här...

Ska vi ta tävlingarna först eller...     ...pfff... ursäkta blåste bara bort en mal som flög runt här i intet...

Margaretaloppet gick oki... inte nöjd med 25.03 i slut tid... men visst sen när jag började kolla lite...
*Snitt tid 4.58 under loppet
*Bästa tid 4,36 under loppet... då var det väl rätt oki. Bäst hittintills ialf !
Benet höll oxå. Det enda jag inte riktigt får klämpå är starterna.
Jag tycker jag står långt fram... men ändå så är det as mkt folk framför mig, jag kan ju inte spurta och as springa direkt.
Men sen tar det ju halva loppet innan jag ens kommit in i tempot för alla springa framför och sakta och i vägen.
Men det är ju så roligt och nu när jag äntligen ahr fått några att springa med och nu när ÄNTLIGEN min Jessi varit me så är det ÄNNU roligare !!!
Kaffe och banan e ett måste! och helt plötsligt så är jag en levande kopia av en viss Herr Runemalm... Med egna små rutiner och ideer för mig... Men så lärde jag mig ju oxå att  ÄLSKA det av den bäste !!!
LinneaLunken igår, kändes sämre men gick bättre. ÄNTLIGEN är jag UNDER 25 min sträcket på 5 km, inte mkt ca 20 sek, för Ipod jäklen kärvade, måste ha en pulsklocka... Men det är ändå 20 sek !!!... ca.... Snitt tiden låg på 4.47min/km
Jag är Super nöjd !!! LÄNGTAR fet mkt till triathlonet nu !!!
Men först är det Victorialoppet 9km om 6v. Och tills dess ska jag vara i tiptopp form !!!
För att åstakomma detta så ska jag till Rygghälsan och Anders på tis... Har lite lagom ont i ryggen... och det går hela vägen från rumpan till nacken... förmodligen grundar det i benet och där av felbelastning osv osv osv... *gäsp*
För övrigt så MÅSTE jag lägga om eller rättare sagt i ordning min mat... för just nu har jag sjuka kolhydratsbegär som gör mig så ledsen och trött på allt vad mat heter... Så slarvigt som jag äter nu har jag inte gjort på säkert 3 år !!! Blir bara jätte ledsen på mig själv.... I kväll så gjorde jag 3 !!!!! mackor som jag tänkte smäcka i mig.... då blev jag ledsen, grät en skvätt skänkte en bön till svältande barn och kastade dom.
Då mår jag dåligt!
*Dels för att barn i världen dör och jag kastar mat !
*Dels för att jag faktiskt föll för frestelsen och gjorde dom, + att det var 3 st inte 1.....
*Delsa att jag kanske skulle kunnat ätit dom igentligen....
...hmmmm...

Annars då....
Jag var i Tingsryd i helgen och hade en av dom bästa helgerna detta året !!! och det säger jag inte bara för att jag vet att personen läser det här utanför att det faktiskt  var det.... Fråga Jessan !!!

oj.... nu tappade jag tråden totalt....

Skriver mer sen....
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0