MEM

Måndag Efter Midsommar  ;o)

Midsommar helgen har passerat mig på snudden obemärkt och jag njöt. Visst hade man väl velat fira en ordentlig midsommar med stång, långbord och allsång. Men efter som jag skulle jobba sen vid 16 så blev det bara en snabbis hos mormor och morfar med delar av familjen. Men det var godkänt så var även M !!! Första träffen med familjen… Lite smått Kaotiskt men det gick nog bra… *pust*

I onsdags hade stackars H migrän ! Nu vet jag att det var det, han har haft samma sak 3-4 ggr innan.  Huvudvärk (såklart), ont i ögonen (som om någon trycker ut dom), illamående och kräka till sist. Tyckte så synd om honom. Det här var nog det värsta anfallet hittills. Han hade ont på tors. fm också. Som tur var så hade jag Jessan som jag kunde rådfråga, eftersom hon har egen erfarenhet. Själv har jag ju huvudvärk så sällan att jag tror att det e en hjärn tumör varje gång jag får det....

Annars har allt varit tipp topp. I söndags tog jag en löp runda med M på cyklen. Han gjorde ett bra Jobb med att vara vattenpojk och hastighets kollare, trevligt sällskap också ;o)

Måste bara lägga in hans kommentar på FaceBook:

Trodde nog aldrig detta skulle hända i mitt liv. Iklädd Kalmar triathlon T-shirt och 6,3 km på cykel. Men kul var det, tack AYO!

Hihihi !!! Jag kan nog inte blir gladare än så…. 

MEN vill INTE packa på MIN träning på honom !!!! ALDRIG !!!!

Men dom gångerna han självmant vill följa med så kommer jag bli jätte glad !

Den spontana uppvisningsrundan av M ,i lördags, till Måleråsarna var inte så illa den heller... men kladdkakan sparade vi till den 3/7 då det vankas grillkväll. *smask*

Imorgon så ska jag praoa som husmor igen. Denna gång ska nog Affe med… Smäcka i honom ett gäng åksjukepiller först bara så han inte får spelet under bilfärden… inte åkt så långt innan ju. Men belöningen kommer ju bli att gå på grönbete. Hoppas det kommer gå bra, han ska få lite fästingolja i nacken i kväll.

Nu har H och jag smaskat Ben & Jerry glass, Vanillia cream, chocolate chips with cookiedough chunks Ledsen M men den e nästan slut nu… köper ny till nästa gång… *Tips till överaskningsdag*

Är det fel när man som mamma pillar ut NÄSTAN alla cookiedough chunk:sen och lägger i sin egen skål…. Hehehe… mmmmm Mama neeeeds !!!!

Ses på torsdag, då e jag hemma igen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja han var godkänd hihi. Det ska bli så kul när ni kommer hit den 3:e då ska det grillas, haha och jag ska inte vara full när ni kommer. . .

2009-06-22 @ 22:56:22
Postat av: Anonym

inte för att jag sikta på att bli full sen heller, var för snabb på att skicka det

2009-06-22 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0