Nu vet man att man lever....

Med 68 timmar kvar till startskottet av årets Kalmar Triathlon, och med facit av årets förberedande träning bakom mig, så behöver jag alla tummar och tår som kan undvaras att hållas under den 1½ tim som loppet kommer ta.
Vet inte alls hur det här ska gå ihop. Så Otränad som jag e nu har jag inte varit dom sista 3 åren och allt är mitt eget fel pga den hårda starten i våras med backintervallerna då min benhinne inflammation fick sitt startskott. Men vist sista löpningarna har gått bra. Sist spranga jag 8 km terräng och det funkade ju och igår blev det knappa milen på grusväg och det gick ju det oxå. Det går ju inte fort.... men det går ju. Så visst runt kommer jag nog i år oxå. Men kan nog fet glömma att komma bland dom 100 första.
Imorgon ska jag se om min cykel har fixat till sig över helgen hos cykeldoktorn. Men det tror jag nog !

För övrigt i morgon så hoppas jag innerligt att jag får nycklen till min nya lya så jag kan börja flytta över alla grejer nu. Jag har imorgon och Torsdag på mig att hinna allt. På fredag kväll sen så bär det ju iväg till Old style weekend i Uddevalla. Och då måste jag ju lämna nycklen innan dess.
Så Å vad jag hoppas att jag kan få den imorgon nu då. Jessan + man kommer och hjälper mig på torsdag med att flytta kartonger och dylikt. Så jag hoppas att jag och 2 av M´s polare kan flytta allt det stora imorgon kväll när jag slutat.
MEN det e sånt jag vet imorgon... inget jag kan grunna på nu.

Så Jobb, flytt, flytt, tävling, natt körning till Uddevalla & PARTY allting på 4 dagar låter som en produktiv plan !

Kommentarer
Postat av: johanna

Vart ska du flytta då? Lycka till på tävlingen. Du är tillräckligt envis för att ta dig runt. Kram

2009-07-29 @ 08:46:29
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0