Vetenskap

Min vän Marcus valde av olika anledningar att lägga ner den förra bloggen vi hade. Inge fel med det, inge alls, mer än en massa huvudbryr för mig. För den här bloggen fattar jag inte jätte mycket av, hur man lägger upp design, profil eller bara en bild. Antagligen är det bara jag som inte vant mig än. Så än tror jag inte att den ser ut som jag vill. men den kommer väl uppdateras framöver tills jag är nöjd.
Hur eller hur så har jag (trots att jag på slutet inte alls skrev i min förra blogg) saknat den mycket nu sista tiden och så är det väl, det går ju i perioder det där med skrivandet.
Vad min blogg denna gång kommer innehålla kommer nog veriera från dag till dag. Men i det stora hela så är det mina tankar, allt som rör sig i mitt lilla huvud, som kan tyckas litet med tanke på allt som ryms där i.
Men en sak är säker, jag skriver som jag tänker, rakt från huvudet och ut ifingrarna så stavfel kommer det bli här och där och dom ändrar jag inte, för då är det inte det äkta jag skrivit. Kanske blir svårt att hänga med ibland, men gissa om det då är svårt att leva med mitt huvud för jämnan  ;o).

Första inlägget kommer nog komma rätt snart, redan senare i kväll. Men just nu blir det lite hederligt lördags mys med sonen.

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0