Vecka 7, 2009.

Hel hektisk vecka med mkt av allt, stress, tidsbrist, orolighet. Men oxå, skratt, glädje, gemenskap och kärlek.

Personligen så är det inte mkt som kan stressa upp mig. Jag blir inte stressad i situationen utan mer efteråt.
Ex i måndags så hade jag 2 möten med 30 min mellan och ca 15 km. Detta var på efm från 15.30 (obs H slutar skolan kl 14.15) möterna skulle hålla på till 19. När kl är 18.50 och jag inser att det här kommer ta betydligt längre tid, det börjar jag bli lite stressad. H hos G.mormor, 30 min körning och läggning kl 20.00... hmmmmm.... Det hela blir inte lättare när chefen frågar om hon kan åka med mig hem sen, då vi bor på samma ställe. Men då var jag duktig och sa att jag måste faktiskt åka kl 19. Jag är ensamstående och har faktiskt ett barn jag måste hem till. ( T lär sig att säga nej och stå uppför sig ;o))
Men det var ju inga problem, åkte vid 19.10 så lite sent blev det ju... Men då kommer ju stressen efter + att jag känner mig otillräcklig efter som jag inte hunnit träffa H på hela dagen. Han hade ju ton vis med saker han ville berätta och så villa han att vi skulle läsa, men då e jag trött och stressad och kl var för mkt..... :o/ *stackarn*
Sen har det varit jobb, möten, deligering. hela veckan, är det inte på det ena så är de det andra.
Men det är väl en sån vecka bra. Nästa vecka är vi ju i Sthlm ialf från onsdag-söndag. *Skönt*

Trots en tillviss del stressig vardag så har det ändå varit en bra kärleksvecka. Så bra de kan bli på håll. Jag tycker så mkt om att prata me min J. Han säger så mkt kloka och förnuftiga saker. Skulle kunna lyssna på honom i oändlighet känns det som ibland. Vi har en väldigt bra kommunikation, det vill säga den är 2 filig. Den är precis så som den ska vara ge och ta, ta och ge. De e så skönt. De är helt fantastiskt att man kan säga precis vad man vill och känna att man ändå är trygg att han finns ändå där. Även om jag har en jobbig dag, eller för den delen han så, är det ingen fara vi finns ändå där, precis så som det ska vara.
Små meddelande, sms, ett samtal bara för att säga Hej eller Tycker om dig och hela min dag är gjord !!! *Underbart*

I dag är det....
  Alla Hjärtans Dag

Min son är den finaste som finns! Precis innan han hoppar ur bilen för att sova hos mormor (ytterligare en natt för mamma måste jobba :o/) så räcker han fram ett litet paket och kvittrar fram *Grattis på Alla Hjärtans Dag, mamma*
Då smälter hela ens insida och jag svär i mitt ekande huvud över att jag inte ens lät honom köpa spelet han så gärna ville ha idag. Jag pussar och kramar av allt jag har innan jag måste åka igen... Väl på jobbet så öppnar jag paketet och innser att man kan nog inte älska någon så mkt som jag älskar honom. Han är mitt ALLT !!!

-Vad det var i paketet..... 2 Kick och en chokladkaka med Ingefära o citron ;o)

                    

För övrigt så har jag spenderat denn dag med mamma, mormor, H och lillasyster i Kalmar. Blev tyvärr ingen jätte hittig dag. Jag hade sovit 3 tim efter nattens jobb + att syster inte var jätte glad heller. H han har bara krämpor över allt och ingenting e bra. Mamma försöker ligga tillags som den Bästa mamma hon e och mormor tyckte Thaimaten
var GOD!! och SOLen lyste från en blå himmel ner på den gnistrande vita snön.... Lite bra ialf !


Nu är det dax för T att äta igen.... men det är en annan historia som säkert kommer senare i kväll !!!

KRAMAR I MASSOR // T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0