Sikta högt.... Fall hårt

I år siktar jag högt med min träning och dess mål.
Som tur e har jag J som ska guida mig på vägen. Han har ju redan börjat med maten....
Mer fet !,och blandad kost... och mindre rafinerat socker. (det sista är mitt inlägg)
Uppfattat!!!

Med träningen så är det löp intervaller och kanske pulsträning, som det är focus på... Men som vanligt Sim och cykel oxå.
J som då är tränare i Brommapojkarnas utvecklingslag och själv tränat på hög nivå med friidrott + läst träning och näringslära, Han borde ju kunna göra nått av mig... eller.

Siktet e som sagt inställt högt !!!

10 tävlingar i år....
Premiär milen : 10 km - 29/3
SpringCross : 6 km - 9/5
Vårruset : 5 km - 11/5
Margaretaloppet : 5 km -27/5
LinneaLunken : 5 km - 2/6
Victorialoppet : 9 km - 15/7
Kalmar Mini Triathlon : 31/7 = Prio 1 !!!!!
TjejMilen : 10 km - 30/8
Lidingös Tjej Lopp : 10 km -27/9
Tjurruset : 10 km - 17/10

Vad ska jag säga..... Jag är glad om jag fixar 5 !!!
Grejen är ju att de e ju inte särskilt långa lopp... så det borde ju gå...
Ja menar 5 km... de e ju ett tränings pass... för mig då som inte e såååå duktig...
Men visst sen e de ju skillnad på träningspass och tävling....
Men min högsta prio är ju då my beloved Triathlon.... där vill jag komma bland dom 100 första.... Där har jag ca 20 min jag måste ta in på nått vis...
Men skam den som ger sig.... Rätta motivationen så...

Måste ju fira mitt 30:nde år på nått vis, för utom På plajan med paraply drink och min Jessie vid sidan !!!!

T

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är bra gums, bra att du har planer och jag vet att om du verkligen vill så kommer du göra allihopa.

kram

2009-02-03 @ 17:28:25
Postat av: Theres i egen hög person

Glömde visst Ölandsrundan på cykel 6 mil me marcus i sep

2009-02-09 @ 09:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0