Gissa bilden...

MMmmm... min skog.
Idag har Jessan och jag haft en umgänges dag (hmmm kan man pumpa fsk på nått bidrag för de....)
Vi var i min fina skog- så nu har jag visat upp den!! Hon är faktiskt den första som följt med på den rundan, min runda.
Jessan tyckte nog oxå den var fin... men hon tyckte jag var lite halv vrickad när jag kastar mig ner på mage för att få tag på devärse bilder... men sen har jag ju öga för dom vackra sakerna oxå...  ;oD J e ju ett levande bevis på de !!!


mmmmm

 
aahhh


Ohhhh

Ehhehh ehh... jag sa ju de ju. Vackert va !!!

Efter skog och sol runda så behöver man ju fylla på bränsle tanken med något annat än kaffe...
Falafellrulle blev de och jag åt faktiskt mkt bra om jag får säga det själv !!!

Nähä ni idag e jag trött, efter nästan 3 tim städning. En hyra på 6000:- och så måste jag städa trapphuset själv.... Men de e ju en JÄKLA snygg lght !!!
+ Läxläsning med en *Jag-kan-själv-och-vet-alla-ord-10 åring*
Ggaaahhhh !!!
DÅ vill jag bara skrika- Men gör det själv då !!!!  
Men så slår mordersinstinkten in och jag blir lugn som en filbunke igen.... Vi var ju faktiskt trötta båda 2 i kväll.

Imorgon blir det LÖP och sen jobb.

Nä nu e jag trött...
GO NATT

T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju sååå fint ju, du är verkligen djup gums...synd bara att mitt foto blev så suddigt när du låg på bron och tog kort haha annars kunde du fått det. Den skogen får vi snart besöka igen... kram

2009-02-08 @ 20:32:18
Postat av: Anonym

Lööv finns det gott om i din skog hihi

2009-02-09 @ 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0