1 Mos 1:3

Äntligen !!!
Hemma i småland igen, inte det som är äntligen:et. Utan att i morse när klockan ringde och det var dax att masa sig upp ur sängen så var det ljust ute. Vet inte om det hade med dimman eller snöslasket att göra. Eller om det kanske bara börjar bli ljusare ute. Alvarligt talat så skiter jag i vilket huvudsaken är att jag får lite morgonljus på mig och lite pigghet.

Sthlmsresan har varit upperligt trevlig. Tyresö är som ett andra hemma, Hässelby börjar kännas mer och mer att lämna.
Lång bit kvar men känslan och viljan finns och är ömsesidig. *cross my fingers*

Nu sitter jag och lägger upp denna veckans planering. Jobb, möten, träning, handling, umgänge.... Ser ut att bli en bra vecka ialf.... Men än är det ju bara måndag  ;o)


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0