Me Tarzan You Jane

Efter att H gått till skolan idag så stod jag i valet och kvalet om att krypa tillbax till sängen eller ta tag i livet. Så jag ställde mig och gjorde en stor sats Vanilj Pannacota med mangosås som jag ska ta med mig till Elsemåla och som H och hans mormor ska mumsa på i kväll.
SJUKT GOTT men hur tusan kan man misslyckas med vispgrädde och socker.....
För övrigt så kommer det bli syjunta i Elsemåla i kväll då Manuel och jag ska försöka få ihop våra Tarzan och Jane dräkter vilket inte alls går som vi tänkt....
Om man hör namnen Tarzan och Jane så får man ju direkt en bild i huvudet....Våran bild var: 

 Leopardmönstrat höftsynken
+ något över tuttarna på Jane.

Sen gick jag ut på nätet för att kolla och upptäckte att vi hade helt fel!!!
Visst Tarzan e ju rätt med höftskynke och nått läder halsband. Men Jane har ingenting åt det hållet.... Linne och någon kjol eller scarfs runt höfterna... vanliga jädra kläder. + att alla har snöat in på Disenys Tarzan, så nu vet jag inte alls längre...

Inte riktigt så här jag tänker Tarzan och Jane

Möjligtvis så här...

Men ändå mer så här...

 

Äsch jag får lägga upp bilder sen efter helgen så får ni se hur det blev.

KUL ska det bli ialf!!!

Men roligsat tror jag att fixandet och klädpådningen kommer bli !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0