Back 2 life.. Back 2 reality..

Jaha då var man tillbax i verkligheten då. Efter en helt underbar sommar i hus på 400kvm, 3 barn, man och hund så e man tillbax i en lght på 85kvm, med 1 barn som klarar sig själv, skola, jobb, träning och....... ensamheten.
Men bara i veckorna på helgerna e vi fortfarande den socker söta familjen, som får alla att odla karies i super fart bara av att titta på oss !!!
Men det e rätt fantastiskt hur fort det går att vänja sig vid en sak för att sen ha ett sjuhelsike abstinens när man blir av me de.

I dag måste jag ha saknat min trädgård som attans för jag har planterat finfint i min gjutjärns kruka + rensat min pyttelilla rabbart.


Sen lagade jag lite köttgryta så min man har några matlådor.

Jaja jag vet... skämmer bort honom....  Jag ser det mer som att jag gör honom beroende av mig så han inte klara sig utan mig sen... MMMmmmooooHhahhahahaha !!!

Men på ett sätt så ska det bli lite skönt att få upp träningen igen nu och få in lite rutiner i det hela igen. E nog lite för dålig där på min självdiseplin.
Har börjat äta nått kopiöst mkt nu i sommar oxå, så måste nog börja med att krympa magen lite grann.
Jag vet att ni (mina ägare) inte tycker om det, men så e det.

Imorgon bär det av ner till Elsemåla igen, barnlediga hela helgen.   ;o9    NICE !!!
Jaja ni vet nog... vi e alla vuxna människor som läser det här!!!
På lördag så ska vi på maskerad som Tarzan och Jane !!!
NEJ vi valde inte själva !!!
Men vi kommer helt klart göra det bästa av situationen och bära våra huvuden högt och ta emot priset för bästa kostym med ett hån leende över alla förlorare!!!

Idag så har jag kommit i kapp lite med det sociala oxå. Jessan var här och frulle fikade frukost i morse. SUPER fm med henne,men det e de ju alltid. Sen sprang jag på min bror, mor och svägerska, tog en fika med dom. Och nu straxt så kommer Jossan och kvälls fikar.
Produktiv dag !!!
Känns skönt, kommer nog sova gott i natt, efter det att Manuel ringt och meddelat att han har huvudet tryggt över ytan efter dagens dyk..... Själv får jag bara plugga än så länge. Men snart så får jag oxå blåsa bubblor i djupet på 18m!



Kommentarer
Postat av: Linda

När var det du skulle gifta dig??

2009-08-27 @ 19:35:49
Postat av: Theresan i egen hög person

25 juli 2010

2009-08-27 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0