Dagens facit...

Dagen blev bra som jag trodde!

Löpningen gick JÄTTE bra, trots en dum Mp3 som inte ville som jag på fm...

5km inkl 0.5km upv- 25.36 min i lugnt tempo. + 2.5 km i lite snabbare tempo- 9.46 min.
Så dagens träning blev 7 km och det kändes super skönt och bra.

Hel Nöjd !!!
(H fotograf)
HhuuGggAaaa !!!




Söt Ämma ÄLSKAR att få vara med och spring i skogen.
Men blir ledsen när hon inte får springa med mig...
Inte än... sen kanske....


            
Total njutning i solskenet !
Mamma och mormor

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Nu tänker jag ta kväll.... Ska lägga mig i mitt gigantiska badkar en stund och sen pösa i soffan resten av kvällen.
Imorgon väntar en ny dag... Bästa att vila upp sig !!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ditt beniga skrälle!

2009-04-15 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0