SingStar, Kött och BlingBling

OjOjOjOj

Sen sist har det hänt tokigt mkt saker...

Det sorgliga mitt i all sol och bra nyheter är att mina benhinnor inte riktigt vill som jag vill än... Och det är en riktig svidande plåga nu när solen skiner, luften är underbar. + att den första tävlingen är  den 9 Maj - 1 MÅN KVAR !!!!!
Hur tusan ska det här gå... Just nu så kör jag gärnet med Spinning och CrossTrainen för att hålla flåset igång. Men saknar min skog nått grymt mkt !!! Imorgon blir det ett besök hos fotexperterna och nya skor. Håller tummarna så hårt att dom domnar !!!

Annars så är det mest glädje just nu tycker jag...
Kan ju alltid bli bättre man man kanske ska nöja sig med lagom ibland oxå....  ;o)

I fredags fick jag min nya MOBIL- LÖV !!!!
Ska bara lära mig alla finnesser och komma på VAD jag ska ha dom till + att lära mig och inte lägga på i örat på folk
 :o( sorry.....

8,1 mega Pix i camen ialf   NICE !!!!








Den absolut  BÄSTA dagen var i lördags. Helt underbart väder SOL SOL SOL, promenerat me H, mormor och tjock Ämma. Vid 15 så kom min Fina Jessica och vi tog ett svalt glas vitt i sol skenet medans vi var tjejiga och fixade oss till kvällens stundande Klassfest !!!

 


 
  Klassfesten var helt Galet Rolig !!!

  Underbart sällskap
  God mat
  Gott vin... (J som visat mig de)
  För mkt vin... ;o)
  SingStar
  - say no more say no more-





Söndagen blev bara en slappar dag.
Fika hos mormor, hämtning av H.
Sen blev det en kall och blåsig promenad, inte jätte mysigt. men sen blev det pizza och film med lämplig kandidat... Betydligt mysigare....*Anger managment* då finns det bara en lämplig kandidat Mini M.  ;o)

Ja just det Ja.... Det är här BlingBling:et kommer in oxå....

~POLICE NAVY, SPECIAL EDITION~
I LOVE I LOVE I LOVE I LOVE I LOVE
- Bara för att du är värd den !

Vad tusan säger man då...  TACK !!!!
?...Bortskämd...?
Nu funderar ni nog på vad själva köttet kommer in....
Det kom idag... Första dagen på sämsta veckan i månaden och min kropp fullkommligt SKREK efter KÖTT !!!
RÖTT BLODIGT KÖTT
Det fick den oxå. Så mycket rött kött som jag ättit idag har jag inte ätit sammanlagt på säker 2 mån !!!!
Helt sjukt gott, precis lagom stekt, så som när det smälter i munnen.... MmmMMmMMmm...
Nu kommer jag nog klara mig i 2 mån till...*Skoja bara*... Grillfest snart med klassen igen !!!

untill next time
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0