Shopping anda !!!

Idag har jag varit i kalmar med sonen och haft en SUPER mysig dag !!!
Inga sura miner någon gång. Inte på någon av oss  ;o)
Vi jämkade rätt bra med affärsvalen... 1leksaksaffär 2 Klädaffärer! Det är rättvist de !!!
Både H och jag hittade dock kläder vi var nöjda med båda 2 !!!

H hittade en snygg rosa tröja och en tuff svart hatt Som DANNY i EMD...

Jag hittade lite oxå....
Öronhängen, solglas och....
  
Fin Fin Kofta                                                      Fin Fina Shorts                                        
   
Sen var ju Jessan, hennes Karl och jag på Kosta outlet i tisdags oxå och då hittade jag lite nya löparkläder och så 2 par snygga skor...



Super nöjd över veckans shopping men bästa att inte göra det till någon vana nu...

Förresten... har du röstat på vilken min nya hårfärg ska bli???
....Se blogg inlägget innan detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0