Nu så ska här bli löp av !!!!


~NIKE+ Air PEGASUS ~

ÅÅhhhh vad FIIINA.... ÅÅHHHH Vad BRA.... ÅÅhhHHhh Vad jag ska springa !!!!
Det vill säga OM mina benhinnor klara de nu

Med Nike + så kan jag köpa till ett Sport Kit som man kan kopla till sin Ipod, som samlar all data under träningen... ÅHHH Vilken liten pryl nöd jag blev på en efm !!!
Killen som hjälpte mig kollade lite när jag sprang och frågade lite om benhinnorna... Med tanke på var och när jag har/får ont så är det nog så att min muskel på utsidan av underbenet expanderar för fort och trycker då på benhinnorna och därav SMÄRTAN !!!!
Men nu ska det bli ändring !!!

Måste bara ge min Jessie en virutiel KRAM för hennen dag från HEL**TET!!!
*Först kör hon ifrån brillorna på morgonen...
*Sen när vi skulle träna så hade hon glömt brallorna hemma...
*När hon var och handlade så hade hon glömt plånboken i bilen...
ÅHHH Gumman.... Kram Kram Kram !!!


Jo just det...... lite spoild idag oxå....
Me LOVE !!!
men INGA falukorvstights det fick jag lova.....





Kommentarer
Postat av: Jossan

Inte? Vi älskar ju falukrovsbyxor ju ;) I alla fall jag ;) Hahaha Det är verkligen OKEJ!!

2009-04-10 @ 10:16:47
URL: http://www.improveme.se/blog/berkeby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0