Nu börjar det brinna i knutarna.....skosnöreknutarna !!!

12 DAGAR KVAR !!!

Hur tusan ska det här gå..... Det kommer gå s.k.i.t BRA... Ehheehe...

Spring Crossen nu den 9 maj ser jag faktiskt väldigt mkt fram emot. det ska bli jätte kul med ett tävlings terränglopp.
Jag kommer träna som vanligt nu den här och halva nästa vecka. Sen får jag ju helt enkelt göra mitt bästa bara. Håller tummarna att det inte ska göra ont i benen bara!!!

Sen är det Vårruset den 11maj. Det går i Växjö och då springer jag med 2 andra tjejer oxå. Det ska oxå bli kul.
För Spring Crossen är jag ju ensam på... eller ja för utom dom andra 2000 löparna !!!
Men jag har ingen att snick snacka med förre eller efter... det e ju lite tråkigt...

Men då är ju 2 av dom 10 tävlingarna gjorda... Bara 8 kvar sen.... ;o)

Längtar verkligen till Triathlonet i år... Känner mig verkligen sporrad i år...  Har spinnat rätt mkt nu sista tiden och ska börja med utomhus cyklingen nu i veckan tänkte jag.
Tycker min kondis faktiskt är helt oki ändå, visst att pulsen kunnde vara liiite bättre men den är ju bättre än förra året och jag tycker ju numera om att springa.... Det tog ju BARA 3 år att lära sig uppskatta det !!!

Det som jag tycker är lite jobbigt med det hela är att min vikt inte kommer dit jag vill.... Trots att jag äter BETYDLIGT bättre nu än jag gjorde för 6 mån sen... Vet inte alls vad jag ska göra där... Men det kanske tar ett tag innan kroppen sätter igång med allt....
Men jag ska oxå erkänna att jag kommer tycka att det kommer bli jobbigt att gå upp.... Vägde 60.9 nu för någon vecka sen... och Ja det var tufft... Nästan 61... Vet inte alls hur jag kommer reagera när det står det.... I går var jag nere på 59.4 igen och jag blir lika ledsen då... Kanske att jag på nått sätt undermedvetet håller mig där...
Jag vet att det här ÄR ett problem och inte normala tankar, men jag försöker verkligen och gör mitt bästa där... Jag har vänner och familj som stödjer mig otroligt mkt. Men i grunden så är det ju upp till mig själv, dom kan ju inte tvångs mata mig...
Men som jag skrev i går att denna helgen har jag ätit mkt och ätit lite extra oxå... Jag tycker ju om mat... Nä jag ÄLSKAR de, men jag är nog rädd för att om jag börjar äta för mkt ... inte kommer kunna sluta sen... hmmåååhhh Ond cirkel !!!!
Idioti tankar när jag väl tänker på det... Trött jag blir... Jag kanske bara ska skita i vägningen och äta det jag känner för... Träna när,hur och hur länge jag vill och känner för.... Men det är ju lättare sagt än gjort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0