Niger och Tackar !

Kan väl börja dagen med att ge ett STORT TACK till alla som tar sig tiden att läsa min blogg.
Rekord i Lördags med 38 läsare !!!  WoHo, Bäst hittils !!! Så Tack Tack till er alla !!!

Själv så har man jobbat hela Påskhelgen så jag firade lite igår med familjen.. Knytis hos mormor!!
Men varför gör man ALLTID misstaget att äta FÖR MKT !!
De e ju sååå gott såå gott... Men det blev riktigt mkt mat kvar så nu får jag äta påskmat i 2 dagar till !!!
Då borde jag ju klara mig till Jul sen.

Nu så håller jag på att fixa min Mp3 till löpningen... Men det går tusan inte som jag vill... Jag vill ha det e BPM ordning, men det funkar inte riktigt...
  1. Jag har inget program som kan räkna BPM på min dator.
  2. Min Mp3 lägger låtarna automatiskt i Bokstavsordning !!!  Grrrr....

Men men jag ska nog jobba på att lösa det problemet... Men väntar ju på min Nike+ suport oxå till min Ipod så de e ju inte jätte stor mening att fixa musiken i Mp3 kanske....
Men jag klarar nog dagens löpning ialf.
Lång distans i dag i lungt tempo !
Ska ta me mormor, mamma, tjock Ämma oxå så dom får lufta sig lite oxå. Det blir svartbäcksmåla och med tagen fika till efter.
Skönt skönt !!!

Hoppas ni andra får en lika bra dag som jag.  Var rädda om varandra och njut av dagen, för imorgon är det försent !!!

För att citera Takida.... Dont wake up tomorrow and think of today !!!!

Tack för mig,  Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0