Länge sen nu...

Sorry att jag inte skrivit på ett tag nu. Har nog varit nere i en liten form svacka. Känner mig inte jätte social och pigg alla dagar, men vem tusan gör det.
Sen sist så har lilla Tarchan hunnit bli 3 år. Stora tjejen nu ju !!! Höjd punkten var ett par rosa gummistövlar med älvor på !!!
Mamma har hunnit fylla 51 oxå, men hon ville inte ha några rosa stövlar....

Det obligatoriska sko-på-fel-fot syndromet ;o)


Förra fredagen så var H och jag hos Jessan och hennes pojkar, mannen hennes var på fiske weekend. Det var jätte mysigt, lite sol, go mat, gott vin, De bästa sällskapet och lite wii sen framåt småtimmarna. När vi bokstavligt hade slitigt kontrollerna ur pojkarnas händer och tryckt ner dom i varsina sängar. Men sen märkte vi att vi faktiskt är 30 åriga mammor och blev trötta av bara den tanken. Så vi kröp till sängen vi oxå.

Bra kvinnor reder sig själva !!! Typ koppla bilar/4-hjulingar och sånt...

Pga min form svacka så har jag inte riktigt ätit så bra som jag borde ha gjort och därför har det inte blivit någon träning alls för utom "Triathlondagen" i simhallen. Den var JÄTTE rolig. Först simmade vi i 1 tim. Och jag crawlade nästan hela tiden utan flytdolme *STOLT*. Sen blev det Spinning i 45 min, Carola höll i det och hon var helt grym på de !!! Svetten ran och håret var ju redan blött. 5 min till ombyte och så var det löp sen. Intervaller och lite teknik. Jätte kul, men det känns i bennen och det vill inte jag  :o( .... 2.45 tim blev tiden totalt, dock med ombyte och så. Men jag är helt klart jätte nöjd och jag tyckte det var roligt..... Hur många gånger har jag sagt det nu.... Bästa jag säger det ingen.... 
Det var JÄTTE roligt på Triathlon dagen i simhallen !!!!

Denna helgen har jag haft en svullar helg. Både ätit och druckit gott.
Igår var det Nybro crusingen. Mkt fina bilar att titta på men en del riktig skank oxå. Jag tycker att dom "äkta" raggarna är så fina. Dom som tar de på allvar! Fina bilar, fina kläder och fina personer.
Nu ska man inte ha förutfattade meningar om folk men när dom kommer i skitiga hängiga jeans Al´a Rörmockar häng sunkig T-shirt med text *Öl byggde denna kropp*, den obligatorisk skinvästen en Öl i handen hängandes ut ur en sunkig amerikanare skrikande och gormande. Då får man ju skylla sig själv att andra bildar sig en viss uppfattning, eller.

På kvällen var det Premiär i 3 bemärkelser...

*1*  Premiär och premiär, Återträff kanske man kan säga. En vän som jag inte sett på 15 år typ !!!
Det var så ROLIGT !!! Han såg precis ut som jag kommer ihåg.... nästan lite mer skäggstubb och en och annan tatto hade han väll lagt till men annars helt perfekt som innan !!!

*2* Premiär GRILLNINGEN ! KÖTT, Me LOVE !!!!

*3* Min första Bilträff.  Alla var så trevliga och snälla, en riktigt kul kväll. Men rätt långt ifrån vad jag är van vid.
Men jag är ju så flexibel så det var ju inga problem !
Senare på kvällen så gick vi till Kristallen där det blev sång, dans och skratt tills vi stupade !!!

            ~Rock-A-Billy Therese~


mmm klockan e mkt mkt... trött trött... lite söt


Idag är det söndag och jag duckar vart jag än går... Tror de e rödvinet som ger mig huvudvärk.
Låg i sängen och njöt till 12... Öppet fönster fågelkvitter och klar blå himmel... NICE...
Duschade och kröp ner igen... Dubbel Nice !!!
Sen när jag väl drog bort kudden ur ansiktet så bar det i väg till momor och Pizza ätande + 2 glas läsk och en burk läsk i väntan på Pizzan.
Stackars Hampus har fått sina soleksem igen nu så nu blir det solskydd 80 på honom och långarmat, stackarn !!! Men han var ju lika gald för det... Han har ju fått en cykel !!!!

  



Tack för mig Hej !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev så fin efter att Ellinor pillat med dit hår och kläderna var verkligen så perfekta! Hoppas du hade lika kul som jag fast jag var tråkigt och åkte hem tidigt. Hoppas vi ses fler gånger :) Kram

2009-04-26 @ 21:27:05
Postat av: gissa

sääääääääärskriftsfia! :P

2009-04-27 @ 01:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0