Handen på hjärtat !

Jag har precis varit ute och provat mina fina ~Pegasus~....

DET GICK SUPER !!!!
Jag körde långsam upv på 15min, kände av benhinnorna lite efter ca 10 min, men följde killen i affärens råd och strechade lite. Döm om min förvåning när det hjälpte.... När alla jag rådfrågat sagt att jag ABSOLUT inte ska strecha.
Strechade en gång till innan jag började springa..
Helt underbar... Helt fantastiskt... Helt galet skönt !!!!
Det gick så bra och det var så skönt, jag skrattde tom ett par gånger och när jag började öka över mina stockar och stenar i kvällssolen så tårades faktiskt mina ögon lite av lycka. Jag sprang och jag njöt och jag kan nu mera ärligt säga att Jag ÄLSKAR att löpa.
Det kändes som om jag kunnde springa hur långt som helst.... Men tog bara den lilla rundan som jag hade planerat. Vill INTE sabba det här igen nu. Kommer hålla mig till min tränings schema jag gjort nu dom närmaste 4v.
Nu har jag fått min boost, nu känns det som det kommer gå super, nu längtar jag till tävlingarna!

Lovar Jessan att smitta av mig till dig nästa vecka, när fru röd gett sig av igen. Den jäkla sur kärringen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0