Behov av hjälp...

Jag är i ett mkt kritiskt läge och behöver hjäölp av mina när och kära vänner, även ytliga bekantar eller dom som bara råkat snubla in på den här sidan !!!!

Vad ska jag ha för hårfärg !?!?!

Mina när och kär vet ju hur jag beter mig veckan innan det är dax för frisören... Helt hyper tittar på allt och alla frisyrer och färger jag bara kommer över... Därför beställer jag alltid en tid så nära in på som möjligt för att personer i min närvaro inte ska krivera totalt...

Jag har ju haft ett par olika nu sista åren både Blondt, Slingat Rött och Mörkt. Jag trivs nog i alla och min frisör säger att jag kan bära upp alla... men vilken är BÄST då ???
Nu ligger valet i era händer. Rösta på den ni tycker är den bästa och komentera gärna.

Tack på för hand !!!!!

OBS:
Tänk nu på att det är hårfärgen inte hur gamla bilderna är ni ska bedömma !!!


BLOND


RÖTT / MÖRKT


MÖRKT


SLINGAT


HJÄLP !!!

Kommentarer
Postat av: Milesy

Jag tycker blond e bäst på dig :-)



Plus, the world needs more blond bloggers... !!!!



x

2009-04-29 @ 12:33:17
URL: http://www.youtube.com/watch?v=XUPJIUzVADo
Postat av: Marcus

Helt klart slingat. Basta.

2009-04-29 @ 15:28:49
Postat av: Jessan i egen hög person

Ja du det är fin i allt det vet du hihi, det sitter inte i håret utan din personlighet!!! men jag föredrar nog blond el slingat iaf nu till sommaren

Pöss

2009-04-29 @ 17:23:11
URL: http://jsundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar det slingade fast kanske lite ljusare den här gången ;) För de senaste var det jag? Glaumor fest snart ;)

2009-04-29 @ 21:43:49
Postat av: Jossan

Jag tycker det slingade fast lite ljusare den här gången. Så att det röda i dig inte kommer fram ;)

Så är vi fixade och klara till en glaumorfest snart ;) puss puss

2009-04-29 @ 21:45:14
URL: http://www.improveme.se/blog/berkeby
Postat av: Anonym

Jag tycker slingat! För nu kommer ju sommaren!

2009-05-06 @ 20:30:05
Postat av: MammaMia

tycker slingat eller mörkt gumman, fast kanske lite mera åt slinga nu eftersom d snart är sommar, då blir det görsnyggt!! men du bestämmer ju själv i slutändan ;-) kramiz!

2009-05-06 @ 20:47:28
Postat av: Anna Runemalm

Jag tycker blont, och är de så att du gillar lite rött o brunt, så kan du lägga de i under håret, de är fint!! men du passar i allt tette, men nu har jag sakt min åsikt!! kramar

2009-05-06 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0